De Lionsclub Haaksbergen verzorgt al jaren een aantal activiteiten voor goede doelen. Eén daarvan is de inmiddels behoorlijk bekende natuurbeheeractie in de bossen rondom Haaksbergen. Datarbij komt het nodige hout vrij, dat door ons gezaagd, gekloofd, gestapeld en gedroogd wordt. En dat mooie Haaksbergse hout wordt door de Lions verkocht voor goede doelen in de regio Haaksbergen.

Al het hout van dit seizoen is verkocht en wij bedanken alle bestellers voor het afnemen van het hout. Nieuwe aanvragen zullen vanaf medio 2023 weer in behandeling worden genomen.

Wilt u meer informatie dan kan door een mail te sturen naar HoutActie@LionsHaaksbergen.nl.

Hout bestellen kan weer medio 2023 door een mail te sturen naar HoutActie@LionsHaaksbergen.nl. Er zal dan contact met u worden opgenomen.

Vermeldt u bij bestelling van hout alstublieft de onderstaande gegevens, dit in verband met het plannen van de levering en betaling.

• Naam, adres, postcode woonplaats
  • mobiele telefoonnummer

U kunt ook aangeven via welk Lionslid u bericht heeft gehad van deze actie en/of u al eerder heeft besteld.

De kosten voor een kuub hout, goed voor uren gezellige warmte, zijn op dit moment € 90. Voor deze prijs wordt het hout gestort geleverd. Buiten de bebouwde kom van Haaksbergen met een dieselbijdrage van € 20 per 3 kuub. Dit wordt verdeeld als er op meerdere adressen tegelijkertijd bezorgd kan worden. Levering van het hout is helaas alleen mogelijk in Haaksbergen en omstreken.

Houtwerkgroep Lionsclub Haaksbergen